JADŁOSPISY

59 zł

Jadłospis
„Zdrowa redukcja LETNI”
1400 kcal

Tygodniowy jadłospis, który pomaga kształtować zdrowe nawyki żywieniowe

Gotowe jadłospisy sprawdzą się u tych z Was, którzy czują się pewniej, gdy posiłki mają z góry zaplanowane lub potrzebują inspiracji na nowe, zdrowe i zbilansowane dania, jednocześnie nie mając czasu lub potrzeby bezpośredniego kontaktu z dietetykiem

Co zyskujesz zamawiając gotowy jadłospis:

  • Oszczędzasz czas – nie zastanawiasz się, co masz zjeść aby posiłek był zdrowy i zbilansowany, a Twoje zakupy są sprawniejsze, dlatego że oprócz jadłospisu otrzymujesz również szczegółową listę zakupów
  • Posiłki zaplanowane są tak abyś zużywał wszystkie zakupione produkty które mają krótką datę przydatności (ser, jogurt etc.).
  • Proste przepisy ze szczegółową instrukcja wykonania, uwzględniające gramaturę oraz miary domowe składników
  • Posiłki składające się z niewymyślnych, ogólnodostępnych składników, które znajdziesz w praktycznie każdym sklepie spożywczym,
  • Zaplanowane posiłki są sycące, odpowiednio zbilansowane pod kątem węglowodanów, białka, NNKT, błonnika, witamin i składników mineralnych,

BONUS – tabela WYMIENNIKÓW PRODUKTÓW – przydatna w razie chwilowych braków produktów lub dostosowania jadłospisu pod kątem preferencji smakowych

Jak wygląda jadłospis?

  • Kaloryczność 1400kcal dziennie
  • 4 posiłki każdego dnia (śniadanie, drugie śniadanie, obiad, kolacja)
  • Dieta tradycyjna z sezonowymi produktami, a więc zawierająca wszystkie grupy produktów – warzywa, owoce, zboża, mięso, ryby, jaja, nabiał, orzechy, pestki oraz przyprawy i zioła
  • Kolejność posiłków możesz dowolnie wymieniać między sobą w obrębie tego samego dnia, np. przekąska na śniadanie, a kolacja na obiad
  • Dietę można dowolnie zapętlać – całość lub poszczególne dni
  • Jadłospisy bilansowane są według zasad zachowania niskiego i średniego IG i ŁG – będą odpowiednie również dla osób z insulinoopornością.

Swoje zapotrzebowanie na kalorie możesz obliczyć np. TUTAJ

ale jeśli masz wątpliwości, napisz do mnie maila na adres dietetyk-lomza@wp.pl lub użyj formularza kontaktowego a pomogę Ci dobrać odpowiednią kaloryczność. W treści maila podaj płeć, wiek, wzrost, aktualną masę ciała, opisz jaki rodzaj pracy wykonujesz i jak wygląda Twoja aktywność fizyczna

Jakie są minusy takiego rozwiązania:

  • Gotowe jadłospisy odchudzające to rozwiązanie dla osób zdrowych. Jeśli masz problemy zdrowotne (np. alergie pokarmowe), to zdecydowanie lepsza będzie dla Ciebie indywidualnie dostosowana dieta.